اختر لونك المفضل

العودة  Egyword - كلمة مصرية

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للشبكة، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا. كما يشرفنا أن تقومبالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

Egyword :: المنتدى الإداري :: ارشيف المواضيع

مهم لكل الاعضاء Empty  الأربعاء 12 ديسمبر 2012 - 13:43

مهم لكل الاعضاء Fav210
مهم لكل الاعضاء User110

افتراضي موضوع: مهم لكل الاعضاء

انا عارف ان الموضوع مخالف بس مفيش ركن للاعلانات علشان كده انا هحط الموضوع هنا بس ارجو انو ميتغلقش
كل واحد مستغرب انا ليه قلت مهم لكل الاعضاء علشان هو كده فعلا
اكيد فى ناس بتعرف تعلب فى ولف تيم عربى او انجليزى ما بتفرقش المهم بيعرف يلعب
علشان كده انا عملت صفحه على الفيس بوك
الصفحه دى علشان لو انت لعبت من غير هكر وقتلت كتير وانت متعود على انك تقتل كتير بسبب الهكر فا هتبقا عادى
بس انت لو لعبت عادى من غير هكر يعنى وقتلت كتير وواحد تانى جاب اعلى منك هتحس انك عاوز تبقا احسن منه
ده شعور المنافسه انك يبقا عندك طموح انك تبقا عوز تكون الاحسن مش بلهكر ولا بالتابر لا بحرفنتك انت
انا عاوز افهم ايه الحلو فى الهكر علشان تموت اكتر الهكر ده بتاع العيال اللى لسه بيرضعو مش اكتر فى ناس بتعرف تلعب بس بتلعب بالهكر علشان فى هكر كتير ماشى انا مقلتش حاجه بس انشاء الله كل يوم هتبقا فى غرفه فى ولف تيم عربى علشان اعضاء الموقع هنا والمستر هيبقا واحد من الموقع انا اى حد والروم هتبقا بباسورد
المهم
انا عملت صفحه انت بتعرف تعلب سجل فيها مابتعرفش عدى ما تسجلش وخلى الهكر ينفعك بس لو انت كنت محترف زى تعالى سجل فيها وممكن تكون احسن منى مين عارف ?
ازاى تورينى اذا كنت بتعرف تلعب ولى لا
1 ادخل روم اى روم بس الاحسن ان ميكنش فيها هكر
2 قبل ما الروم تخلص دوسf8 بس لازم تكون قاتل ضعف ما انت ميت بس ده هيكون ضعيف القوى هو الى يكون قاتل 30 وميت 5 او 10 يعنى
ولى هيكون بيعرف يلعب انا هبعتلو هديه من المتجر وهحط اسمه من بين افضل 25 واحد فى اللعبه

ملحوظه : ممنوع الهكر
[وحدهم المشرفون لديهم صلاحيات معاينة هذا الرابط]

توقيع : MÒÐŀ

مهم لكل الاعضاء Empty  الخميس 13 ديسمبر 2012 - 16:17

مهم لكل الاعضاء Fav210
مهم لكل الاعضاء User110

افتراضي موضوع: رد: مهم لكل الاعضاء

مخالف

يغلق

ولو عايز تعمل اعلان او حدث او اي حاجه غير الهاكر تنزلها في قسم ولف تيم

توقيع : 3aMeR

hotel deals in sharm el sheikh

الــرد الســـريـع
..

هل تريد التعليق؟
انضم إلى ( Egyword - كلمة مصرية ) للحصول على حساب مجاني أو قم بتسجيل الدخول إذاكنت عضوًا بالفعل

مهم لكل الاعضاء Collapse_theadتعليمات المشاركة